Crussis Horské elektrokolo e-Atland 5.6 (2021)
Technická specifikace
Velikost | 18" |
---|---|
Rám | Alu 6061, velikost rámu 18" / 20" |
Vidlice | SUNTOUR XCT30 HLO DS 27,5", zdvih 100 mm, uzamykatelná z vidlice, |
Baterie | Li-Ion 36V / 468 Wh (13 Ah) |
Motor | BAFANG MAX drive (M400), středový, 250W (max 500W), 80 Nm |
umístění motoru | Bafang - středový |
ovládání | BAFANG LCD panel, 5 stupňů asistence, černobílý displej |
řídící jednotka | Integrovaná v motoru |
snímač šlapání | torzní |
nabíječka | 2 A (součást výbavy) |
dojezd | až 115 km |
Pedály | WELLGO, alu s odrazkou |
USB port | ne |
Asistent chůze | ano |
počet převodů | 1 x 8 |
Přehazovačka | SHIMANO Acera RD-M360-L, nebo SRAM X4, 8 rychlostí |
Řazení | SHIMANO SL-M310, nebo SRAM X4, 8 rychlostí |
Řetěz | KMC X8 |
kazeta / vícekolo | SHIMANO CS-HG31, nebo SRAM PG-820, 8 rychlostí |
převodník a kliky | BAFANG, 38 zubů, 170 mm |
průměr kol | 27.5" |
brzda přední | TEKTRO HD-M285, hydraulická, rotor 180 mm |
brzda zadní | TEKTRO HD-M285, hydraulická, rotor 160 mm |
Ráfky | CRUSSIS 27,5", dvoustěnné, vložkované, 25mm |
Náboje | CRUSSIS disc, ložisko věneček, 32D |
Pláště | MAXXIS Ardent 27,5 x 2,40 |
Hmotnost | Vážení elektrokol neprobíhá podle žádného zavedeného standardu, kterého by se drželi všichni výrobci. Některé značky uvádějí uměle snížené hmotnosti. Pro zjištění váhy kola je třeba nechat ho zvážit přímo na prodejně. |
nosnost | 120 kg |
Řidítka | CRUSSIS Al, 740 mm |
Představec | CRUSSIS Al, 60 mm, pevný |
Gripy | CRUSSIS, 100% silikon |
Hlavové složení | Semi 1 1/8 |
Sedlo | Selle ROYAL |
sedlová objímka | CRUSSIS s RU Al, černá 34,9 |
Sedlovka | CRUSSIS se zámkem, 31,6 / 350, nebo 400 mm |
Popis
Pánové, tento e-bikový stroj stojí za to! Elektrokolo Crussis e-Atland
5.6 jsme vyvinuli právě pro vás, pro vaše výlety přírodou, cestou
necestou, po rovinách, přes kopce i na toulání po horách, po místech, kam
jste se třeba se svým kolem ještě neodvážili.
Pánské horské elektrokolo e-Atland 5.6 je určeno pro jízdu
v terénu, ale bez problému zvládne i silnici nebo cyklostezku.
Záleží jen na vás. Od svého kolegy e-Largo 5.6 se liší velikostí
kol – dodávaný je na 27,5“ kolech.
Geometrie hliníkového rámu zajišťuje skvělou stabilitu a
ovladatelnost e-biku, k čemuž přispívá rovněž
baterie s Li-Ion články 36V / 468 Wh
(13 Ah). Ta je do rámu elektrokola
plně integrována. Praktické, funkční a
k tomu oku lahodící design. Co více si přát?
O dojezd a spolehlivost se stará středový
elektromotor BAFANG MAX drive (M400), o nominálním výkonu 250W (max 500W),
s kroutícím momentem 80 Nm. Použití středového elektromotoru
u tohoto modelu přispívá velkou měrou k ideálnímu vyvážení
elektrokola – jde o moderní řešení používané u vyšších řad
e-biků po celém světě.
Dojezd e-kola je 115 km – zde samozřejmě vždy
záleží na profilu trati a způsobu využití asistence, která je
v případě tohoto modelu pětistupňová. A jak vlastně asistenci
ovládáte? Jako u většiny elektrokol prostřednictvím LCD displeje
umístěného na řídítkách. Černobílý displej zobrazuje stav baterie,
zvolený stupeň asistence elektromotoru, rychlost a ujetou vzdálenost.
Elektrokolo je vyráběno na kolech o velikosti 27,5“, které jsou
v případě horských kol dnes již nezbytným standardem, a ve velikostech
rámu 18“ a 20“. O řazení se stará
8 rychlostí přehazovačka Shimano Acera nebo SRAM
X4 a jízdní komfort vám zpříjemní kotoučové
hydraulické brzdy, odpružená vidlice Suntour XCT30 HLO DS 27,5" je
vybavena pružinovým tlumením a disponuje zdvihem
100 mm.
Kola jsou obuta do bikových plášťů MAXXIS ARDENT 27,5 X
2,40, tudíž se nemusíte bát, že by o přilnavost elektrokola
v terénu nebylo postaráno.
E-kolo je dodáváno bez blatníků, osvětlení, stojánku aj. Ty však lze
ke kolu bez problémů dokoupit a následně namontovat.
Tak co myslíte? Chcete vyrazit tam, kam se s normálním kolem nedostanete?
Šlápněte do pedálů, elektrokolo Crussis e-Atland 5.6 je připraveno
vyrazit s vámi!
Pokud byste přesto zatoužili po modelu s lepší doplňkovou výbavou
(vidlice, přehazovačka, silnější baterie…), koukněte na e-kolo e-Atland
7.6, e-Atland 8.6 nebo e-Atland 9.6, které má i lepší motor
Bafang M500.