AUTHOR Magnum 2013
Výrobce | AUTHOR |
---|---|
Barva | karbon/žlutá/bílá |
Velikost | 16" |
Technická specifikace
Barva | karbon/žlutá/bílá |
---|---|
Velikost | 16" |
Rám | AUTHOR A carbon monocoque |
Přední vidlice | DT SWISS XRC 100 karbonová vzduchová dálkově uzamykatelná (100 mm) |
Hlavové složení | FSA Orbit 1.5B 1.5" taper |
Převodník | SRAM XX BB30 42-28 zubů 170 / 175 mm kliky |
Středové složení | SRAM XX BB30 Press Fit |
Přesmykač | SRAM XX (34.9) |
Měnič | SRAM XX |
Řazení | SRAM XX GripShift (20) |
Vícekolečko | SRAM XX 11-36 (10) |
Řetěz | SRAM PC-1091 |
Náboje | DT SWISS XR 1450 zapletená kola, 28 děr |
Brzdy | AVID Elixir XX kotoučové hydraulické (6" kotouče) |
Brzdové páky | AVID Elixir XX |
Ráfky | DT SWISS XR 1450 zapletená kola, 28 děr |
Paprsky | DT SWISS |
Pláště | GEAX AKA Pluma Kevlar 26" x 1.80" |
Pedály | SHIMANO M985 nášlapné |
Řidítka | RITCHEY WCS Carbon 0 mm 600 mm |
Gripy | SRAM XX GripShift |
Představec | RITCHEY WCS C-260 Carbon |
Sedlovka | RITCHEY SL1B Carbon (31.6) |
Objímka | AUTHOR (34.9) |
Sedlo | FIZIK Antares karbon |
Hmotnost | 8,4 Kg / 19" |
Počet rychlostí | 20 |
Popis
Horská kola s klasickým rozměrem 26“ tvořená primárně pro off-road jízdu, které Vás nezklamou ani na silnici, kde především na rozbitém podkladu oceníte širší gumy a odpruženou vidlici. Kvality horského kola ale oceníte především, pokud zamíříte do náročného lesního terénu plného kořenů, kamenů a různých přírodních překážek.
V roce 2013 přicházíme s novým karbonovým rámem 3. generace. Je to opět výsledek spolupráce značky AUTHOR s průmyslovým designérem Ing. Pavlem Sajtákem. Tvarově je rám opět dominantní, podobně jako např. rámová platforma A-RAY nebo Cross, prohnutý tvar horní rámové trubky, která plynule přechází v sedlové vzpěry.
Geometrie je identická s 2. generací našeho rámu z důvodu naprosté spokojenosti. Rám vyrábíme ve 3 různých kvalitativních úrovních karbonu: A, B a C. Je použit celkem na šesti modelech: MAGNUM, INTROVERT, SECTOR, MASTER, REVOLT a MODUS. Nabízíme je ve velikostech: 16, 17.5, 19 a 20.5“.
- Rozhraní úchytu brzdového třmene typu direct Post Mount (PM) na levé řetězové vzpěře připravené pro 6“ kotouč
- Vnitřní vedení lanek (nerušící design na rámu) pro oba měniče vedené horní rámovou trubkou (TT ICR = Top Tube Inner Cable Routing)
- Kónická hlavová trubka (1,5” tapered Head Tube) pro navýšení tuhosti a pevnosti rámu kompatibilní s kuželovým sloupkem vidlice 1,5“ tapered
- Středová spojka široká 73 mm představuje nastávající standard a navýšení tuhosti středové spojky
- Nerezové „samolepky“ chránící řetězovou vzpěru a dolní rámovou trubku proti poškození karbonového rámu při nechtěném spadnutí řetězu z převodníků
- Vedení hadičky zadní hydraulické brzdy vně rámu nejkratší možnou cestou k brzdovému třmenu – pro možnou snadnou výměnu, resp. opravu zadní hydraulické brzdy.
- Závity v patkách rámu a v můstcích sedlové a řetězové vzpěry pro možné použití blatníků
- Řetězová vzpěra je schopna pojmout 30, ale i 20 rychlostí (prostor pro dvoj, resp. trojpřevodníky)