AUTHOR Magnum 2013


Výrobce AUTHOR
Barvakarbon/žlutá/bílá
Velikost16"

Tento produkt byl již vyřazen z nabídky a nelze objednat

Technická specifikace

Barvakarbon/žlutá/bílá
Velikost16"
RámAUTHOR A carbon monocoque
Přední vidliceDT SWISS XRC 100 karbonová vzduchová dálkově uzamykatelná (100 mm)
Hlavové složeníFSA Orbit 1.5B 1.5" taper
PřevodníkSRAM XX BB30 42-28 zubů 170 / 175 mm kliky
Středové složeníSRAM XX BB30 Press Fit
PřesmykačSRAM XX (34.9)
MěničSRAM XX
ŘazeníSRAM XX GripShift (20)
VícekolečkoSRAM XX 11-36 (10)
ŘetězSRAM PC-1091
NábojeDT SWISS XR 1450 zapletená kola, 28 děr
BrzdyAVID Elixir XX kotoučové hydraulické (6" kotouče)
Brzdové pákyAVID Elixir XX
RáfkyDT SWISS XR 1450 zapletená kola, 28 děr
PaprskyDT SWISS
PláštěGEAX AKA Pluma Kevlar 26" x 1.80"
PedálySHIMANO M985 nášlapné
ŘidítkaRITCHEY WCS Carbon 0 mm 600 mm
GripySRAM XX GripShift
PředstavecRITCHEY WCS C-260 Carbon
SedlovkaRITCHEY SL1B Carbon (31.6)
ObjímkaAUTHOR (34.9)
SedloFIZIK Antares karbon
Hmotnost8,4 Kg / 19"
Počet rychlostí20


Popis

Horská kola s klasickým rozměrem 26“ tvořená primárně pro off-road jízdu, které Vás nezklamou ani na silnici, kde především na rozbitém podkladu oceníte širší gumy a odpruženou vidlici. Kvality horského kola ale oceníte především, pokud zamíříte do náročného lesního terénu plného kořenů, kamenů a různých přírodních překážek.

V roce 2013 přicházíme s novým karbonovým rámem 3. generace. Je to opět výsledek spolupráce značky AUTHOR s průmyslovým designérem Ing. Pavlem Sajtákem. Tvarově je rám opět dominantní, podobně jako např. rámová platforma A-RAY nebo Cross, prohnutý tvar horní rámové trubky, která plynule přechází v sedlové vzpěry.

Geometrie je identická s 2. generací našeho rámu z důvodu naprosté spokojenosti. Rám vyrábíme ve 3 různých kvalitativních úrovních karbonu: A, B a C. Je použit celkem na šesti modelech: MAGNUM, INTROVERT, SECTOR, MASTER, REVOLT a MODUS. Nabízíme je ve velikostech: 16, 17.5, 19 a 20.5“.

  • Rozhraní úchytu brzdového třmene typu direct Post Mount (PM) na levé řetězové vzpěře připravené pro 6“ kotouč
  • Vnitřní vedení lanek (nerušící design na rámu) pro oba měniče vedené horní rámovou trubkou (TT ICR = Top Tube Inner Cable Routing)
  • Kónická hlavová trubka (1,5” tapered Head Tube) pro navýšení tuhosti a pevnosti rámu kompatibilní s kuželovým sloupkem vidlice 1,5“ tapered
  • Středová spojka široká 73 mm představuje nastávající standard a navýšení tuhosti středové spojky
  • Nerezové „samolepky“ chránící řetězovou vzpěru a dolní rámovou trubku proti poškození karbonového rámu při nechtěném spadnutí řetězu z převodníků
  • Vedení hadičky zadní hydraulické brzdy vně rámu nejkratší možnou cestou k brzdovému třmenu – pro možnou snadnou výměnu, resp. opravu zadní hydraulické brzdy.
  • Závity v patkách rámu a v můstcích sedlové a řetězové vzpěry pro možné použití blatníků
  • Řetězová vzpěra je schopna pojmout 30, ale i 20 rychlostí (prostor pro dvoj, resp. trojpřevodníky)