AUTHOR Edict 2019
Hydroformní duralový rám s dvakrát zeslabovanými trubkami
Pohon BAFANG Max Motor
Baterie HANWIN Liion, 500Wh
Výrobce |
AUTHOR
![]() |
---|---|
Barva | stříbrná-matná/zelená |
Velikost | 20" |
Technická specifikace
Barva | stříbrná-matná/zelená |
---|---|
Velikost | 20" |
Rám | double butted alloy 6061 29" - hydroformed |
Přední vidlice | RST Volant Air TnL vzduchová uzamykatelná (80 mm) |
Hlavové složení | AUTHOR Integrated 1-1/8" |
Převodník | BAFANG 38 zubů 170 / 175 mm kliky |
Středové složení | BAFANG |
Měnič | SHIMANO Alivio |
Řazení | SHIMANO Alivio (9) |
Vícekolečko | SHIMANO HG400-9 11-34 (9) |
Řetěz | KMC e9T |
Náboje | AUTHOR Radon 32 děr |
Brzdy | TEKTRO Gemini kotoučové hydraulické (7" kotouče) |
Brzdové páky | TEKTRO Gemini |
Ráfky | AUTHOR Xenon Pro 29 32 děr |
Baterie | HAN-WIN Li-lon, 36V, 14 Ah, 500 Wh |
Paprsky | nerez ocel 2.2 mm černé |
Pláště | AUTHOR Speed Master 29" × 1.75" |
Pedály | HT platmormové |
Řidítka | AUTHOR 15 mm 680 mm |
Gripy | AUTHOR Microtech ErgoGrip |
Představec | AUTHOR dural |
Sedlovka | AUTHOR dural (27.2) |
Objímka | AUTHOR (31.8) |
Sedlo | AUTHOR Sphere Gel |
Hmotnost | 22,1kg / 20" |
Počet rychlostí | 9 |
Display | LCD |
Motor | BAFANG Max Motor 250W |
Popis
Kategorie elektrokol AUTHOR je E-Cross 29. Tato kategorie vychází z požadavku doby o větší komfort při běžné jízdě i mimo silnici a popularitu 29" kol. Všechny modely E-CROSS 29 mají zdvih odpružených vidlic 80 mm. V této kategorii nabízíme nové, cenově dostupnější modely EDICT (pánský rám), ESSENCE (dámský rám) se středovým motorem Bafang Max drive 250 W, které jsou vybaveny odpruženou vidlicí RST VOLANT AIR, komponenty Shimano ALIVIO – 9 rychlostí, multifunkční LCD displej a Li-Ion baterie Han-Win s parametry 36 V, 14 Ah s články Samsung SDI.
Motory všech modelů jsou k rámu připevněny přes speciální rozhraní, které je specificky navrženo pro tyto konkrétní motory. Vedení elektrické kabeláže je integrováno uvnitř předního trojúhelníku a držáku motoru dle požadavků moderních trendů. Vizuální změna je patrná v předním rámovém trojúhelníku, kde jsme se snažili docílit částečné integrace s baterií tzv. semiintegrovanou dolní rámovou trubkou, která navazuje na tvar baterie. Díky této semiintegrované trubce se nám také povedlo snížit pozici baterie.
Rámy jsou samozřejmě vybaveny všemi konstrukčními prvky potřebnými pro krosové elektrokolo. Nechybí tedy ani integrovaná platforma pro připevnění stojánku v levé patce rámu. Ale je zde i držák košíku na láhev na sedlové trubce, závitová očka pro vzpěry nosiče a závity v patkách rámu pro vzpěry blatníků.